piątek, 10 września 2010







Jeff Buckley







Zajrzyjcie.
Osiem i pół minuty piękna.
Mikołaju, świetny gust!

______________

Rosja, Białoruś, Litwa.
To tam możecie szukać krzywoustej w najbliższym tygodniu.

Cieszyłam się na samą myśl podjęcia działań w charakterze propagatorki, szerzącej pamięć o wydarzeniach 1940 roku, które miały miejsce w Katyniu.
Inicjatywa lokalna, którą zajęłam się w maju zaowocowała tytułem laureatki konkursu zorganizowanego przez IPN.
Nagroda jest piękna. Nie wiem nawet czy zasłużona.
Jednak ogania i przenika mnie strach. Katyń, Smoleńsk, które odwiedzę nie są szczęśliwymi miejscami dla narodu polskiego.
Ale chyba popadam w paranoję. Od lat chciałam zobaczyć te miejsca. Moje marzenie właśnie się spełnia.

______________

B, ponieważ wiem, że tu zaglądasz pragnę życzyć Ci pięknego dorosłego życia, podejmowania decyzji zgodnych z własnym sumieniem i drogą, którą chcesz podążać.
Chcę też zapewnić Cię, że kocham to 179 cm całym sercem. I życzyć Tobie, byś nigdy o tym nie zapominał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz