wtorek, 1 lutego 2011

Ogarnął mnie spokój. Dotarło bowiem do mojej świadomości, że nie jestem stworzona do zbawienia świata, skoro samej sobie nie jestem w stanie pomóc.
W tym aspekcie poniosłam klęskę. Jednak jest mi z tym wyjątkowo dobrze.
___________
Ogromna liczba błędów popełniana przeze mnie i ludzi, którymi się otaczam lub na których jestem z tych czy innych pobudek skazana szalenie mnie bawi.
To niesamowite, że jesteśmy w stanie uwierzyć sobie, że w gruncie rzeczy jesteśmy inteligentni, zaradni, życiowi i radzimy sobie z problemami.
Krytyki natomiast nie przyjmujemy. Bronimy się przed nią, sami siebie okradając.
Moglibyśmy między wykrzyczanymi słowami odnaleźć sens i wskazówki, które mogą okazać się niezmiernie pomocne.
___________

Nieziemska Suzan Tedeschi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz